اس ام اس دل شكسته
نوشته شده توسط : توحید

 

نه از قايق مي نويسم ، نه از زخم شقايق مي نويسم ، به ياد لحظه هاي با تو بودن ، به ياد آن دقايق مي نويسم

 

 


 

 


چه روزهايي بود
روزهايي که تو به من خيانت مي کردي
و من
حتي به خاطراتمان وفادار بودم

 

 


 

 


سفر کردي که مرا از ياد ببري غافل از اينکه هيچگاه مرا به خاطر نسپرده بودي!

 

 


 

 


خودم را گذاشتم جاي تو ديدم کسي نيست جاي من

 

 


 

 


در تمنای دلت یاد دل من هم باش ، یاد من نه ، یاد خود کن که در آن جا داری

 

 


 

 


من هنوز در چشمانت گم شده هستم.
ولي تو در تمام ضربان هاي قلبم حضور داري

 

 


 

 


وقتي كه مي گويي دوستت دارم خوب به اين جمله فكر كن
شايد نوري را روشن كني كه به با خاموش كردن آن ، به خاموش شدن او ختم شود

 

 


 

 


هنوز عشق تو امید بخش جان من است
خوشا غمی که ازو شادی جهان من است
چه شکر گویمت ای هستی یگانه ی عشق
که سوز سینه یخورشید در زبان من است

 

 


 

 


بخند ليلي ِ مجنون، بخند و آه بکش
و عشق را به تلاقي ِ اين دو راه بکش
براي عشق نيازي به قيس نيست، دلي
براي سينه ي ليلاي بي پناه بکش

 

 


 

 


در تلاقي نگاه و آينه چيزي را گم کرده ام
در تلاقي نگاه و آينه خطوط موازي نگاهت را مي جويم
بانوي شيشه اي يکبار درون چشمانم بشين
گم کرده را پيدا مي کنم

 

 


 

 


نگفتمت مگر !
هزار شب
شعر نوشتم و شاعر نشدم
اما نشان ردِ پاي ِ سبزت
در كوچه باغ ِ بلوغ ِ رؤيا
هزار شب شاعرم كرد !
نگفتمت ؟...

 

 


 

 


ازپله هايي طولاني بالامي روم
تادراتاقي شلوغ
درپي يك ميز خالي
به بهانه يك قهوه اي داغ
توراببينم 

 

 


 

 


وقتي از آزار پاييز
برگ و باغم گريه مي کرد
قاصد چشم تو آمد
مژده ي روييدن آورد
به تو نامه مي نويسم
اي عزيز رفته از دست
اي که خوشبختي پس از تو
گم شد و به قصه پيوست
به تو نامه مي نويسم
نامه اي نوشته بر باد
که به اسم تو رسيدم
قلمم به گريه افتاد

 

 


 

 


باز، با دلِ گرفته در هوای تو
شعر تازه‌ای سروده‌ام برای تو
باز هم به یاد خنده‌های ساده‌ات
باز هم به یاد اشک بی‌ریای تو،
رو به روی آسمان نشسته‌ام، تهی‌ست
بی‌نوازش صدای آشنای تو
مثل لحظه‌ای که رفته‌ای و بعد از آن
مانده روی برفِ کوچه، جای پای تو
من دلم هنوز بوی عشق می‌دهد
عطر ساده و صمیمی صدای تو

 

 

_________________________________________________Smsfars.com_____

 

 


در زمانی که وفا
قصه ی برف به تابستان است
و صداقت گل نایابی است
و در آیینه ی چشمان شقایق ها نیز
عابر ظالم و بی عاطفه ی غم جاریست
به چه کس باید گفت
با تو خوشبخت ترین انسانم

 

 


 

 


بیا که بر سر آنم که پیش پای تو میرم
ازین چه خوش ترم ای جان که من برای تو میرم
ز دست هجر تو جان می برم به حسرت روزی
که تو ز راه بیایی و من به پای تو میرم




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس دل شكسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: